Yeeee, come on

blev inte mycket till städning ikväll inte, stökat undan lite grejer och diskat bara men det är åtminstone nånting. annars har jag inte gjort speciellt mycket ikväll, men funderar justnu på att se någon film var riktigt länge sen hah. sen kanske göra en tidig kväll efter det så man är pigg imorgon när vi har ridning. slutar 12 imorgon som vanligt men för ovanlighetens skull så kommer jag hoppa av i stan eller ja, solbacken då för jag ska till doktorn lite senare då. nej men nu blir det film eller måste hitta någon att se först, puss♥

(kan int ens lägga in en bild nu ser jag... så därför blir de här ett bildlöst inlägg.)

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ Ereeka ♥ ~

Svar; Det gick ganska bra faktiskt :P

Men vi blev "bara" 8 st, & red på kommando :)

2010-05-06 @ 23:23:19
URL: http://ereekapalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0