Vi står fortfarande där vi stod,

och så var det dags igen så här har ni mig. gårkvällen blev riktigt nice, trevligt med andra ord! vi grillade och umgicks osv. var hemma någon gång inatt och då sov lisa och sandraa hos mig:)! väckaren ringde 08.30 för då skulle vi upp, sandra skulle till stan för syntest, jag hade öppet hus på skolan som väntade och lisa skulle följa med mig. var på skolan vid 10 tiden när vi började, vi fixade i ordning allt som var ogjort sen kom folket vid 11. Började att sitta i kassan, blev less tillslut så cassandra tog över och jag och lisa gick och lekte, sen var jag tvungen tillbaka och sitta där efter 20mins rast bara.. så sen när cassandra satt sig där igen så fick hon sitta resten av dagen. kom hem till stan igen vid 16.00 och då gick jag en prommis med hunden i 45min utan att någon bad mig om de, men har ju varit så härligt väder hela dagen så jag har i princip varit ute hela dagen då också(Y) Nu har jag iallafall just ätit och ska gå och bada hunden nu, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0