Tusen gånger om,

sry för jag är så himla seg på att svara på era kommentarer men gör det ikväll!:)

Idag gjorde vi klart uppdraget sen redovisade vi det och det var sista uppdraget nu innan sommarlovet! efter lunch blev det stall, vi longerade, var förbi och kollade på fölis och städade litegran inför lördagen (öppet hus). fick sluta tidigare som vanligt typ 1timme(aa) iaf efter skolan pysslade jag på med penny sen gick jag en liten promenad med henne. Kom nästan nyss hem från stallet, Linneorna kom innan jag hade farit så var social med dom:) Nu tänkte jag laga mat sen ringa mamma och be henne sätta in ännu mer pengar på mitt konto, är typ slut även om hon satt in igår:] sen måste jag även städa och diska och allt sånt dära kanske startar en tvättmaskin också vi får se. Blir då en hemmakväll ikväll vad jag tror än så länge!

looooove>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0