To be with you,

klagar inte över att vara hemma redan nu! Frågan är bara den vad man ska hitta på, fast egentligen vet jag ju vad som behövs göras men jag orkar som inte.. Gav då hästarna lunch innan jag for hem, så de är klart. Kanske borde börja med de jag ändå kommer behöva ha klart innan imorgon kväll, så som packa ner kläderna och allt som jag behöver mest nu när jag far hem. Lämnar sånt som inte är så viktigt så hämtas de någon annan dag, lika bra:) Penny tar vi hem till bergsbyn imorgon kväll, så tänkte bada upp henne nu ikväll faktiskt, de gilla hon nog♥ men som sagt, lika bra jag börjar fixa med de jag ska ha hem så slipper jag de ikväll, puss!

tbx till bergsbyn imorgon då:)!^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0