Sääämst uppdatering, I know

helåå, är riktigt trött justnu men jag kan faktiskt inte svika er och inte uppdatera någonting idag så här har ni mig, möhöhö.. bara för jag är sämst på att uppdatera så skriver jag lite mer detaljerat nu så har ni något att läsa(aa) så idag på skolan har vi seriöst krattat, krattat och krattat lite till inför öppethus och det har sugit stenhårt men rätt chill ändå plus att vi fick sluta tidigare. Drog hem efter skolan direkt och sen kom sandra och hämtade upp mig 1timme senare så drog vi till stallet och jag gjorde klart där fast hon var snäll och packade höpåsarna:D efter det for jag hem sen gick jag till konsum och mötte upp sandra och tobbe sen gick vi ut med ixo sen lämna han och for till argus, blev ju hotad av Linneorna så hade inge val;) nej men där var vi iallafall ett tag osv sen for vi hem till sandra och tobbe igen och satt där och tjollra sen drog vi + tommy till krysset och kom därifrån för inte allt för länge sen så nu är jag mätt och allt:D ska göra lite annat nu sen sova puss♥

bildbrist möhöhö, tråk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0