Only you,

hallå där nu har jag äntligen tid till att slänga in ett litet blogginlägg. har haft fullt upp hela dagen så har inte haft någon tid för det, har knappt hunnit äta middag än och då är de inte de att jag inte orkat utan jag har inte haft tid. Dagen började som vanligt i stallet och efter det skola, fick sluta lite tidigare så då skjutsade jag vickan till byn så vi for till sandra ett tag innan vickan skulle ta bussen till stan. Efter det for jag till stallet då var klockan vid 4, där har jag och linnea varit ända tills halv 10 nu ikväll då, vi har hunnit med att mocka ur hagarna, solat lite, sett på när dom på skolan spelat brännboll, rört på hästarna, och massa mer. När jag kom hem igen ringde sandra så då for jag ut med hon och tobbe, var trevligt:) Kom hem för typ 30min sen så ska göra middag nu, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0