No stress,

hejhej, fick sluta tidigare idag så har hunnit vara hemma nu 1timme. Tänkte passa på att uppdatera nu innan jag far till stallet igen. Pratar med lisa i telefonen justnu fast hon skulle ringa tandläkaren nu så väntar på att hon ska bli klar med de, dricker hallonsoda och käkar chips gör jag då också. Solen ligger på idag också som den gjort nu några dagar vilket är jätte skönt. Imorse försov jag mig igen, 2gånger på samma vecka riktigt illa! Linnea tog ut penny iallafall så de är luuuugnt. Men nu ska jag gå puss!♥

galet sugen på att bada alltså!
bild: jag och jess (även om man knappt se;)) i  turkiiiet för snart exakt ett år sen, galet nice!

Kommentarer
Postat av: jes

saaaaknar !!!

2010-05-20 @ 22:35:52
URL: http://jesicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0