@ moröbackeee

hallå där, har just torkat håret eftersom jag hoppade in i duschen så fort jag kom hem. Är i stan justnu för jag ska till doktorn om 2timmar pga. ansträngnings astman då. tänkte börja sminka mig snart sen måste jag och handla också. Idag hade vi ju ridning föresten och jag fick en lillhäst som heter Fiona och hon var fan hur söt som hellst^, men inte sötare än pb heh:] Sen där jag och sara blev avsläppta en liten bit därifrån såg jag en ödla när jag skulle gå upp för kullen vid ok, sara såg int för hon hade hunnit gå en bit hah men den var äckliiii. nej nu kanske jag ska börja göra sakerna som ska göras så puss♥

är inte hungrig men ändå galet sugen^^^^^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vilken hund?

2010-05-07 @ 17:12:45
URL: http://beautymadeleine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0