Maybe tomorrow,

förlåt för riktigt kass uppdatering men jag har inte haft tid. Har iallafall flyttat hem nu och började praktiken igår, går bra. Slutade praktiken vid 4 idag och då for jag till royal där mamma redan var och vi blev där en timme men med mej hem fick jag då en grimma+grimmskaft, regnkläder, nya glasögon att köra/rida i, vantar. Igår fyllde förresten pb år, heheh om man ska gå efter de "riktiga" datumet:] Mjaa, vet inte riktigt när jag bloggade sist och vad de var om så vet inte vad jag mer kan skriva annat än att jag sitter och hungrar ihjäl men som tur är ska vi snart äta. plus så hade pb trampat av sig ena framskon skit konstigt igår, eller den var inte direkt av så fick slita lös den:s nej men nu är de mat, puss♥

random bilder från lite olika tillfällen för inte så länge sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0