Lalalalaa

nu har jag tvättat klart för ikväll och är typ bara någon tröja kvar att tvätta. har även diskat klart för ikväll, men har odiskat glasen. Har inte kollat på pluggpapperna någonting än så tänkte göra det nu och efter det ska jag försöka sova. Ringde mammi för ett tag sen för att höra ifall min locktång som jag beställt hade kommit och de har den, gillas. Nej men nu ska jag läsa igenom dom där papperna, och sova efter det så därför säger jag nu gonatt till er♥

hahha? får bli den här bilden även om jag tänkte lägga ut en bild på locktången men hittar ingen för den är slut så dom har tagit bort den "annonsen" på affären eller va man ska säga.
bjuder istället på den här bilden hos lisaaa i höstas/vintras??
bildbrist, men sovgott nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0