In the end?

Hejhopp, ligger nu i sängen och fryser seriöst inte varmt ute. När jag ätit for jag till sandra och tobbe och var lite social sen drog vi ut och senare for jag och sandra ut med epan. Tillslut efter lite körning hamnade vi på naturbruks där det fanns sociala folk, trevligt. klockan är inte mycket nu asså men jag har helt död imorse när jag vaknade så kanske borde tänka på att sova eller nått? men om jag känner mig själv rätt så blir det då inte nu direkt utan nu ska jag leta film puss!♥

den här bilden få följa med i detta inlägg bara för att jag är så himla hungrig... :w

Kommentarer
Postat av: sandra

tack för igår :) hoppas de händ nå skoj ikv med (A)

2010-05-12 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0