Hihihi

har gått jätte bra att jobba idag, så nu är de bara imorgon också sen stan! Imorse när vi var klara drog vi hem och jag pratade lite med lisa sen tog jag en powernap, var ju såå himla trött men vaknade när Linnea ringde. Tydligen hade lisa suttit vid datorn och lyssnat på högmusik för att försöka väcka mig men de gick inte så bra. När jag vaknat till liv igen gick vi till konsum och köpte gotte sen satt vi oss ute i solen. Senare på dagen for jag och anna och tog in hästarna och gjorde klart sen for jag hem igen och då började det typ regna så de sög. Nu har jag och lisa suttit och kollat på navelpiercingar eftersom jag ska köpa en ny nu, har nog hittat åtminstone en. Men nu måste ja leta reda på laddaren till datorn som snart dör annars, puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0