Helååååå,

ahaa, de här har varit ännu en fartfylld dag precis som vanligt. For ju till stallet och motionerade peny innan vetrinären kom ut och tittade på henne så hon inte skulle dölja nå på böjprovet. Hon blev sprutad i kotan på högerfram för en inflamtation så nu ska hon sova inne inatt sen bara stå i 2veckor. när jag sen var klar i stallet for jag och pappi förbi kjell en sväng och sen hem tvärt och sen till burträsk för jag hade glömt ett par stallskor jag behövde. När vi väl var i btk passade vi på att ta hem massa smågrejs från lägenheten. Har nyss ätit hammis, och tänkte gå och packa ur bilen nu innan jag ska till srk för att kolla på vickans ridning, puss♥
 
random bild på pb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0