He keeps me alive,

hejhopp, har nyss ätit och nu sitter jag, sandra och lisa i min lägenhet och väntar på att lars ska höra av sig så blir det grillning på holmen! Dagen har varit nice, jätte fint väder allt har varit bra förutom att jag försov mig 2timmar imorse, gjorde lisa också då. Idag hade vi ju prov i olika praktiska saker om häst och det gick brabra. innan vi slutade drog vi (klassen) intill byn och Tage bjöd oss på mjukglass i de fina vädret. justja, årets första vattenkrig hade vi idag också eller jag och cassandra, var väl jag som drog igång de men hon fick mig mer blöt.. sen efter skolan har jag och lisa solat, lisa har badat sen varit till stallet. Men nu ring han så ska höra nu vad som sägs, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0