He is the one,

hur ont i halsen kan man ha.. så himla jobbigt:( kom iallafall nästan nyss hem från stallet eftersom jag jobbar idag och imorgon. Lisa är då vaken nu också så försöker vara social med henne samtidigt som jag skriver men nu ligger hon ändå och sjunger så de går som bra! Igår hade vi 2 lektioner och det var idrott, och matte. På idrotten gick jag,vickan och yvve ut och gick med 3 hästar(aa) jag och yvve for till byn och skippade mentorsträffen för att få bra platser i bussen och så(aa) våra "klassjackor" eller vad man ska säga har då också kommit nu, fick dom igår(aa) har ingen kamera här nu men kan lägga in någon bild someday. Igår kväll umgicks jag med sandra, tobbe och lisa iaf:) tror inte jag har något mer att skriva så ha de bra så länge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0