Grattis pappii!

helåå, idag har jag ont i halsen igen, jobbigt.. Har iallafall redan varit och släppt ut hästen och gjort klart i stallet så justnu väntar jag på hämtning i byn sen så far vi till kdrf och rider som vanligt. De här blir sista gången eftersom vi har skolavslutning på onsdag så vi får se vad vi ska göra idag då:) På teorin har vi iallafall ett prov, sista provet för i ettan då! Aja, slutar som vanligt 12 och då far jag direkt hem till mb eftersom pappsen fyller år idag! Men nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska fara så puss♥

Grattis! ^

Kommentarer
Postat av: Larven

" De här blir sista gången eftersom vi har skolavslutning på onsdag. "



Ofta ni slutar snart :O

2010-05-21 @ 18:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0