Går kvällen/natten

jaja nu ska jag försöka orka uppdatera här.. mitt huvud sprängs och jag vill ha mat men orkar inte:( går kvällen/natten var riktigt trevlig! började med mat hos marcus tillsammans med sandra, tobbe & lisa. senare på kvällen drog vi intill stan och snurra runt med deras buick. Jag och Lisa blev avsläppta på atorp sen när dom skulle bege sig hemåt. Vi gick till ngn fest men hann typ bara dit så skulle alla hem typ:o gick då intill stan för käk slutade på statiol, sen hämtade pappa oss någon gång vid 04.00 och jag däckade direkt jag kom hem. Men kvällen var riktigt trevlig som sagt, träffade lite igen kända ansikten hah;) säger bara var roligare och händelserikare än vad det verkar som i de här inlägget! orkar som inge mer ska gå och dö lite till puss♥

/mikkel räv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0