Från inget till någonting.

Precis som rubriken lyder "från inget till någonting", orkade först inte ens torka håret men har torkat de lite till iaf och sminkat mig lite vilket jag inte tänkte göra. Väntar justnu på att människorna ska höra av sig så får vi se vad vi hittar på ikväll:) För ovanlighetens skull så sitter jag och lyssnar på topp listan @ spotify, vetint varför men. Tror inte jag kommer blogga någonting mer nu förän imorgon kväll eller så försöker jag slänga in ett inlägg på dagen eftersom jag kom på att jag inte kommer ha tid imorgon kväll heller töööp. Ska sova ut imorgon sen fara och kolla på ett stall, sen stan tööp, fixa håret, äta och ryktas om att de blir piteå crusingen typ? bli brabra. men då vet ni iaf varför puss♥

gammbilden men iaf nånting.
vet ni säkert är less att höra de här.. bildbrist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0