Fall for you,

nemen ser man på jag har ju inte uppdaterat något idag eller om man ska säga igår.. var då iallafall jätte bra väder så dagen började med stall efter de kiosken och efter det ostens hus. Fick sluta redan klockan 2 så de var nice. Var då med sandra och lisa:) blev sen middag hos sandra och tobbe typ, grillade hammisar och blev jätte gott! efter det drog jag, sandra och lisa till skolan och umgicks, spelade tennis, prata osv. men nu går vi över till nutiden, ligger justnu och äter godis och torkar håret. Har även kollat lite på de vi har prov på imorgon, känns jobbigt med prov:( men nu ska jag torka klart håret, äta lite till godis, borsta tänderna och sen sovaaaa för lisa verka då också nåådigt trött så natti♥

Minsta lilla och du får mig att le,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0