Deep inside I hope you feel it too,

och så var det äntligen min tur att få bort lite tvätt, tvättstugan har varit upptagen tills nu. Idag har jag även fått bort all disk, och har packat lite kläder de som är kvar ligger fortfarande på soffan. Har även hunnit låta pb äta gräs en stund och sen tagit in henne och marron. Tänkte bara tvätta 2 omgångar ikväll, hinner inte mer. Ska till stallet efter det och packa pennys grejer och pussa lite på sötnosen. justnu ser de ut som de blåser alldelens för mycke ute, fast samtidigt inte tror nästan träden överdriver litegran. Men nu ska jag gå från datorn igen, puss♥

hah fick tvär tråkigt så slängde ihop nå bilder och bara provade lite grejs på programmet jag använder ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0