23.09

helåå, kom nästan nyss hem igen, sandra och tobbe kom förbi så vi for förbi skolan en sväng för att hämta nå papper jag hade åt sandroo. Just efter att krille låst upp åt oss kommer jag på att jag har med mig fel nycklar.. hade bara tagit hemnyckeln så de blev faail så istället får hon dom imorgon. Tidigare ikväll har jag och lisa bara varit ute i solen fast det har vi faktiskt varit hela dagen. Fast har också hunnit med att jobba i stallet idag igen, gick bra som vanligt och nu var man några hundralappar rikare, känns som bra. Men nu ska jag och lisa se någon skräckis jag har hört ska vara jätte läskig, efter den lär jag nog vara så trött så jag somnar säkert på dirren så säger gonatt nu♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0