01.35

lalaaa, här har ni mig. gör inget annat än skriver med lisa på msn, tänker lite för mkt och lyssnar på musik justnu. tidigare ikväll har jag ridit penny som förövrigt var riktigt fin, tog höger galoppen en gång också:D släppte sen lös henne för jag kände undertiden jag red hur överladdad hon var men hon var duktig och inte busade till de allt för mkt, 1-2 bocksprång helt okej. sen när jag skulle ha fast henne igen hade hon ju kommit på att det var så kul att springa runt så var inte alls lika lätt att få fast som förra gången, busfrö. när jag var klar i stallet drog jag hem och sandra kom, trevligt! Blev sen krysset med sandra, tobbe osv, galet gott alltså! men ska fortsätta vara social på msn nu innan det är dags för mig att sova, puss♥

< bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry för sent svar.

haft en bra dag?<3

2010-05-03 @ 02:37:30
URL: http://beautymadeleine.com
Postat av: Therese

Okej^^ Jo, dagen efter valborg mådde jag toppen^^ Pigg och vaken^^ Haft en bra helg=)?kram

2010-05-03 @ 07:48:26
URL: http://thereseofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0