You´re full of shit,

hejhopp, har just kommit upp från duschen, var nästan lite läskigt en sak:s(a) min osmarta vän lisa håller på med fika till oss, men ja fick inte hjälpa? efter skolan for jag ut och red pb, sen när jag kollade på telefonen hade jag massa sms från lisa som tydligen satt på bussen påväg till mig utan att ja visste nå?:o hade tänkt att ja kunde ta 6 bussen till byn då eftersom lisa satt på och kunde typ säga vart dom var, men blev för mkt snack med linnea i stallet så hann inte med, men då var lisa rar nog och hoppa av och gick 3km med mig utan att ja sa något:o när vi närmade oss btk säger lisa "alltså är numret till ambulansen 114?" INTE SMART, och hon va helt seriös!! vi gick iallafall direkt till turkan och jag käkade, och nu gör hon mig super sugen på cola igen:( när hon är klar med mackorna blir det film!


Kommentarer
Postat av: lisse

hashahaaha sluta jag ahr aldrig ringt dit ju

2010-03-18 @ 09:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0