Yeee

hej på er! hm vad har hänt idag då? faktiskt typ ingenting:o eller justja vi såg någon jävligt dryg film efter lunchen iallafall sen efter fikat hade vi redovisning. efter det slutade vi och jag for ut en sväng med hästen som var jätte fin som vanligt att köra. pysslade om godisgrisen sen ett tag och gav hästarna kvälls höet och efter det gick jag in i skolan för att vänta på mamma och Carina. när föräldramötet var klart for jag och mammi hem till mig, & mammi började städa lite:D! och sen efter ett tag kom Carina och hämtade upp mammi. tänkte ta och diska de mammi inte hann och sen duscha och efter det blir det nog att se någon film eller nått sånt och bara ta det lugnt. vi hörs kanske sen puss,

för bra för att vara sann, >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0