Yayaya,

sitter och käkar mina sista godisar justnu. pratade just med Lisa i telefonen och har varit upp på mitt rum för att kolla ifall jag skulle ha med mig någonting till Umeå därifrån men icke de, har allting i min väska som är i omklädningsrummet på skolan.... var inte så viktiga saker men ändå. tidigare idag har jag varit ute och gått en hyffsat långsväng med hunden, var väldigt härligt ute, solen lyser och var inte alls kallt:D

tkr snön kan få försvinna nu, men de är på g:D!
(bilden tagen förra veckan typ)

Kommentarer
Postat av: Jessica =]

Sv; jaa precis, man tycker j uatt dom borde få de! ;s



Jorå, det är bara kanoners! :D själv då? (:

2010-03-05 @ 17:49:26
URL: http://ponnyeliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0