Vilken härlig dag, nananana..

helå! har nyss käkat tacos som jag hjälpte mammi att göra. vi for direkt till maxi efter att hon hämtat mig och lisa i btk. jag & li tog 14.30 bussen till btk eftersom jag skulle in med hästen och motionera henne. När jag skulle ta in henne från hagen putta hon ner mig i snön:( lisa tyckte de va kulit, nog för att jag också börja skratta, för jag var inte berädd på att pb skulle göra så, och jag fick ju massa snö i skorna:( vilket va mindre kul(aa) pb´s grejer jag beställde har då också kommit, fast de kom för någon dag sen faktiskt om jag inte nämnt de? annars så har jag inte så mkt mer att säga, kan väl lägga till att jag åt typ världens godaste butterbulle idag:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0