Torsdaaag,

kanske bäst att jag uppdaterar nu som jag lovade tidigare idag. Redovisningen överlevde jag, ändå var jag ganska lost och flummig men so what?(a) läraren var då som nöjd de är väl huvudsaken;) vi hade även prov idag också om uppdraget vi haft då, säger bara tack till Linnea som fick mig till att plugga imorse de hjälpte faktiskt! efter skolan följde yvve med upp till stallet för hon skulle vänta på vickan som hade utv. samtal! när dom dragit for jag ut och körde pb. när jag var klar ringde jag papps som just då hade farit från stan så då badade jag upp pb och passade på att massera henne samtidigt. for sen hem till stan och har varit med lisa tills typ nu. imorgon ska Linnea ta ut pb så ska ringa henne och höra med henne om hure är.. sen har vi som vanligt ridning imorgon och jag har ju Rusty, ska bli kulit:) men ska göra mig klar för sängen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0