This is my hometown!

VINST + att vi höll nollan!:D
imorgon vet jag då vad jag lär ha, ännu ondare i halsen + vara hes efter att ha skrikit nu ikväll på matchen.

kom hem för ett tag sen, skön stämning i ladan vare! innan jag drog hem blev det maxmat, hur gott som hellst eftersom jag var hungrig som fan för jag inte hann äta middag innan matchen. hann även se krocken utanför statiol, och på hem vägen for vi förbi där igen och då var det 2 ambulanser och typ räddningstjänsten som var där, men vart var då polisen? jo i drive in kön på max, riktigt passande! men tänkte gå och duscha nu, ska bli förjävla skönt och sen bara chilla resten av kvällen(Y)

gamm bild men precis som de står, dom gör oss stolta:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0