So far away,

helå, fick följa med ett enkelt baslinne från gina tricot idag hem från stan. fixat nytt bankomatkort har jag då också gjort, men orkade inte fixa nytt legg just idag är ändå inge bråttom med det. blev ingen lunch bufé heller, men jag klagar inte för det, fick ändå pommes med smältost och cola från frasses till lunch istället. när jag käkat klart gick jag ut en sväng med vovven men blev inte så jätte långt idag. & nu har jag just pratat med Ingemar (stallchefen) och han ska ge pb sin frukost imorgon så jag kan sova i stan inatt igen! imorgon jobbar mammi så måste ta bussen till stallet då, så kommer vara i stallet vid 08.30 men det går ju det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0