@ skolan

helåå, sitter i datasalen justnu med Linnea som ska dela ut lönerna vilket betyder att jag har monney till umeå i helgen:D gick fan fort att gå från bussen imorse och var då inte jobbigt heller vilket jag brukar tycka eftersom man är typ helt nyvaken:] wiiee nu får jag min lön hör jag;) om typ 20min kommer yvve, vickan & sara med bussen från stan:D men ska kolla annat nu känner att jag inte har något vettigt att skriva har bara skrivit nå nu hahah?;)

jag: åhh vilken liten miniräknare!
linnea: hahahhahaha?
mikaela: vad?
linnea: det är en bank(nånting? minns int va hon sa) ibland är du fan verkligen blond.

Såg ju ut som en liten jävla miniräknare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0