Show me,

hej, justnu gör inte jag och lisa ett skit. Lisa ligger i soffan och vill typ sova tills vi ska dra oss till atorp, men de får hon fan inte och jag sitter bara framför datorn. Har varit en sväng på stan idag med lisa och med mig fick jag hem, typ nå till ögonbrynen, nytt puder typ, underkläder och sminkborttagning åt mammi. innan vi drog därifrån solade jag sen gick vi till bussen. fast justja åt maxmat också när vi var på stan, som igår då men jag gillar att vara tjockis:] när vi kom till mb drack jag typ upp hela colan vi hade hemma, sen åt vi också. men ne ska fortsätta vara allmänt cp nu herå,

alltså vafan hände.. snöstorm ute seriöst.
ge mig sommar, eller ta mig utomlands NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0