Lalala..

helåå, har just gullat lite med mamii om att hon ska sätta in pengar på mitt konto nu dirr(aa) sitter i lägenheten och bara tråkar och tjockar mig med chips och cola nu, typiskt mig.. idag har vi bara haft stalldag, red vindo sen körde jag västerbo med sandra:) efter skolan skulle jag ut och rida min tjuriga poa.. red en sväng, stannade vid stallet och väntade på Linnea och bad henne om hjälp för att ja skulle ta mig till slingan. Tänkte att de skulle gå bra då men icket, Linnea flög ju nästan iväg när hon höll pb, för pb skulle verkligen vända åt höger som hon gör.. tjur sto. fick mig iaf tillslut till slingan för hon ska fan inte vinna! men ska se vad jag ska äta för middag nu, pus

nå lisa hade sparat på min dator(aa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0