Känslan kommer tbx,

ser ut att bli bra väder idag med, fast idag blåser det inte ens:D tänkte gå in och äta någonting alldelens strax. kom hem från stallet för typ 45min sen efter att ha släppt ut hästen och sådär, tur mammi är snäll och skjutsar. senare idag ska jag fixa nytt bankomat kort och legg, sen ska jag även upp till vårdcentralen kanske ifall dom hade en tid över till mig. mammi ska ringa till Julia också och om hon har tid idag ska hon få kolla på min piercing jag har i naveln och se så allt är som det ska. ska försöka få mammi till att vilja äta lunch bufé med mig på tatung också, får väl se hur det blir med den saken men.. ska gå och fika nu puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0