Justnu hatar jag snön..

åhh jag är så less på all snö, och det bara fortsätter snöa hela jävla tiden.. blåser gör det då också ute, och det gillas ju inte heller. kom typ nyss hem, och de var sista gången jag va ute idag nu när jag gick hem från konsum, tänker inte gå ut nå mer idag. eller ja undantag till duschen, då måste jag gå ut en sväng för att gå till källaren.
aja, var pölsa till lunch idag, ursh verkligen ingenting för mig. tur vi har snälla lärare som gick med på att vi skulle få käka på krysset i stan istället, eftersom vi skulle ändå till travet. sen var sandras pappa jätte snäll och skjutsade upp oss till travet från krysset också! påtal om sandra så fyller hon faktiskt 17år idag, så grattis igen:D aja, var chill på travet synd bara att det var så dåligt väder. när vi var tillbaka i burträsk for jag ut och körde min plutt en sväng, hade först tänkt rida henne idag men såg att jag skulle hinna köra henne så gjorde det! men nu ska jag se vad jag ska äta ikv, puss.

Någon som är sugen på att bjuda mig på en utlands resa????
skulle sitta fint nu:(

Kommentarer
Postat av: sandra

tack (A)

2010-03-02 @ 19:30:32
URL: http://www.sbergmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0