Jag + bussar = (U)

Först när ja skulle ta bussen till stallet får den för sig att ta en annan väg men såg mig så backade och hämta upp mig:s sen backa den och sen börja den köra framåt innan ja satt mig så blev cp:s sen när ja tryck på stoppknappen så stanna den inte där den ska och blablabla.... bussar är inget för mig. kom fram till stallet iaf, och renen skrämde mig som vanligt när den är i foderladan när jag ska dit. tog bussen tillbaka intill byn, fixa lite sen gick vi till busstationen och skulle ta bussen till stan men chaffisen var lost så han bara drog:s:s:s????? så vi fick vänta i 1,5timme på sista bussen intill stan. när vi kom till stan for vi till viking och hämta pizzorna sen hem till mig. nu ligger lisa i soffan helt utslagen och jag sitter här dödstrött men ska upp 05.45 imorgon.. jobbar ju, men pappi skjutsa mig till stallet imorgon så jag slapp gå från byn till stallet, TACK!


Kommentarer
Postat av: nina

sv; oj det var ju typ mycket ;]

går BF men ska hoppa av den och börja typ el på kaplan tror jag :)

2010-03-13 @ 01:08:54
URL: http://niinalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0