I like it,

Helåå, kom nästan alldelens nyss till btk. har suttit och varit social med Victoria som också skulle hem till btk från stan, så var inte alls så drygt att åka buss idag faktiskt. Ett annat plus var ju faktiskt att jag fick träffa kusinen, faster x2 och jan-e idag, och kändes bra att faster kerstin var som på bra humör men tänkte nog påre ändå men försökte även om hon har det tungt, tyvärr:( kerstin for tidigast, men kom även först till oss så när hon farit fick tydligen mammi, pappi, jan-e & eva för sig att börja sitta och kolla på utlandsresor och Eva tyckte våra familjer skulle åka tillsammans, JAG VILL! ska verkligen egga upp dom andra på det också! men nu tänkte jag tvätta bort sminket sen lägga mig i sängen igen och se på någon film som jag förhoppningsvis somnar till, skulle behöva sova(aa)

Vila i frid Mikael! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0