Hemma i stan

helåå! är hemma i stan nu och mamma tjatar om att jag ska komma och äta, antar att främmandet kommer snart så är nog därför. kom iallafall nästan nyss hem från stan och medans ja va på stan hann ja bli emo över att mammi tagit 500kr från mitt kort utan att säga de, när hon sa att jag skulle få behålla dom:o blev emo eftersom ja hittade en tröja på stan, kan ju inte fara hem tomhänt. ringde pappi som blev räddaren i nöden, han kom med sitt kort och pejjade den. tar 21.10 bussen tillbaka till btk, så uppdaterar väl kanske när jag kommit dit eller nå puss,

hittar ju int bilderna på den här datorn så får bli en från förra helgen som ja redan lagt upp tidigare men kan inte hjälpas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0