Hemma i skell,

Helåå nu är jag tillbaka från Umeå! kom hem bara för ett litet tag sen. Aja igår kom vi fram till umeå kanske vid 20.00 eller något? då for vi direkt till mina kusiner som blev super glada men kände inte igen Lisa eftersom hon är brunett nu ju! sen skulle vi och käka men så fort vi gick ut kasta dom snöbollar på oss från deras snögrottan dom gjort.. snälla barn. fick oss till bilen tillslut iaf. aja när vi käkat gick vi till coop och var värsta läskiga gubben som var typ överallt där vi var:O aja, flumma lite på coop sen gick vi hem och då såg vi nå småbarn som vi börja prata med fast dom var ju en bra bit bort(aa) när vi kom tillbaka flumma vi med mina kusiner och bara tog det lugnt typ.


idag: vaknade vid 9:O? men lisa hade varit vaken sen 05.00:O??? snackade och tog det lugnt sen fikade vi osv, och drog vidare in till stan. hittade faktiskt mindre än vad jag trodde jag skulle göra, blev bara en till vårjacka och en typ halsduk elr va man ska säga. fast köpte 2pennor också, en till mamma och en till pappa hahahha(aa) sen när jag var in på only för att prova en tröja då blir det missförstånd mellan mig och lisa så hon öppnar provhytten som jag står i för att kolla hur den såg ut på, men då står jag där i bh!?!??! men hade tröjan för... tur ingen såg ändå:O blev typ chockad HAHA. aja när vi var klara på stan efter att ha gått där nån timme så for vi till mc donalds i ersboda istället för det var så himla mkt folk där i stan. & när vi var klara där började vi dra oss hem till stan och då höll vi på att krocka för pappi inte höll ögonen på vägen men ja hann säga till(a)



men nu ska jag vara social med min vovve för han vill busa. & det är fortfarande typ värsta ljust ute men tror solen gått ner nu, HUR NICE:D?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0