Hallå där,

sitter och ser några gamla oth avsnitt nu och har snart druckit upp 1,5liters colan jag köpte.. har även hunnit stöka bort lite saker och sånt ikväll, och de ser då redan mycke bättre ut här. jag har även hunnit boka tvättstugan och packat ner det som ska hem till stan. imorgon måste jag ta 06.40 bussen och ta ut pb & marron sen packa ner mina ridsaker, mer hinner jag nog inte eftersom vi far ju till kdrf imorgon som vi alltid gör fredagar. sen när vi slutat ska jag tillbaka till btk och ha utv.samtal och efter det ska hästarna in och jag ska motionera pb medans mammi sköter min tvätt(Y) meen ska fortsätta se på oth nu, puss!

hur gott? - <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0