Felåt,

förlåt för kass uppdatering idag men har faktiskt ett liv och int sitter vid datorn 24/7. Gick då bra på ridningen, bytte häst med Yvve så ja fick Rusty som va lite busi(a) när vi slutat hade jag utv. samtal.... gick sen upp till stallet. när jag var klar där for jag till lägenheten och duschade och gjorde mig klar i väntan på att tvättmaskinen skulle bli klar så vi kunde fara till stan. när vi kom till stan hämtade vi upp vickan sen sara och for och lämnade saras hund hos hennes mormor sen drog vi till tre kronor där sandra & tobbe redan var så vi käka pizza osv. efteråt var vi ute ett tag sen skjussa sandra och tobbe oss till yvves kille där även hon och några andra killar var, vi såg någon seriöst obehaglig skräckis:o fick iaf nyss skjuss hem av saras mamma och sitter nu och dricker cola<3 ska snart gå och tvätta bort sminket för jag är jätte trött.... att vakna 06.00 varje morgon i 14dagar, de känns. blir iallafall att sova snart, natti!

orka int leta bilder så typ första ja hitta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0