Död åt snöstormen,

helåå, kom alldelens nyss upp från duschen! när jag ändå var där nere tog jag upp nå mat jag ska äta till middag och eftersom jag inte orkar laga någonting idag fick de bli pan pizza:] imorse försov jag mig då.. sen när jag öppna dörren från huset var det seriöst snöstorm så jag stannade till och tänkte ska jag ta bussen nu eller 07.30? ringde Linnea och hörde vilken hon skulle ta och de var 06.40 så då tog jag den med. vi krigade oss genom alén i stormen.. sen eftersom jag försov mig hann jag inte äta frukost så blev så att jag gjorde det på skolan då. annars har skoldagen varit soft som vanligt, hade skridskor på idrotten var faktiskt roligt(aa) efter skolan for jag ut och red penny en sväng, sen när jag kom tillbaka fixa jag klart hos henne och såg att jag hade tid över så mockade ur marrons box åt linnea, och det blev hon happyface över eftersom när hon kom tillbaka va hon stressad för hon skulle hinna med 5 bussen som jag då men då hade ju jag redan mockat åt henne så då vare ju som lugnt(a)
men ska värma pizzan nu, pussss

bildbrist.


svar på kommentar:
lisen de är fan du som ska tare i dalen ? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0