Do you want some.....

ligger nerbäddad i sängen med datorn i knäet och mobilen på sidan om. ikväll har jag packat det jag ska ha med mig till umeå och har förhoppningsvis fått med mig allt jag behöver. kom på att jag kommer nog inte hinna blogga nå mer nu innan lördag kväll eller nå sånt? för imorgon ska jag ju upp tidigt och ta bussen till stallet, och jag är nästan bombsäker på att jag kommer försova mig.. sen efter det blir det som vanligt ridning på kdrf och sen tillbaka till burträsk och göra klart hos min egna häst. sen efter det måste jag först ta bussen till burträsk bara för att jag inte orkar gå ut nu för att hämta ut pengar, känner mig lat justnu:] så då ska jag hämta ut pengar och sen tar jag bussen till stan, hämtar en sista grej som jag har på mitt rum sen drar vi oss mot umeå! finns självklart på mobieln ifall det skulle vara något, eller ja? de beror på om jag lyckas glömma laddaren som jag alltid gör.. eftersom jag laddar den nu inatt så kanske jag glömmer den, vilket jag hoppas jag inte gör! men ska se how i met your mother nu puss,

bjussar på en gammlare bild,
bara för jag har bildbrist ju.
måste få ut minneskortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0