Bababa

helååå, jag hatar att vara cola sugen när allt är stängt fyfan:( var då rätt så soft dag idag på skolan fast iof så äre typ jämt. efter lunchen hade vi isvett, och sen på gympan fick dom som ville hoppa ner i en isvak, var ändå några stycken som gjorde de:) blev så att vi slutade tidigare så jag tog en promenad med tjollret, tog sen bussen till stan och gick omkring på stan lite med lisa sen skulle hon sola och sen drog vi till frasses för jag skulle käkas pommes:w efter de for vi hem till mig och lisa färgade sitt hår sen provade vi göra en mörk slinga bara i mitt hår för att se hur de skulle bli(a) kom iaf tillbaka till btk för typ 30min sen ungefär och har försökt packa litegran eftersom jag far hem till stan imorgon och stannar där hela lovet:D nu ska jag se någon film sen försöka göra en tidig kväll trorja faktiskt så puss,

^tillbaka till bergsbyn nudå under lovet:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0