10/3

Helå! har varit vaken ända sen före 07.00 idag också.. tog iallafall 07.05 bussen intill stan och tog efter det 07.40 bussen till btk. hoppade av i södra åbyn och var tvungen gå 1km till stallet då. tog ut hästen och gjorde klart åt henne, sen när hon ätit upp frukosten for jag ut och körde en sväng. mötte upp renen och vi for ut en sväng tillsammans på slingan, ne skoja men träffade på den och penny börja tveka men ja smackade bara på na och det gick bra, renen sprang framför oss så penny blev också taggad på att springa då:o renen följde oss hela biten vi hade kvar och stannade ibland & kollade bak på oss för att vänta in oss, sen när vi närmade oss fortsatt den, de är den renen som håller till vid stallet. när jag var klar i stallet fikade jag och tog bussen till stan igen, gick och solade i väntan på moröbacke bussen och blev just klar innan den skulle gå! när jag kom hem skottade jag:o vet inte vad jag fick för mig, men duktig var jag plus så lär nog pappi bli glad! nu ska jag duscha och sen gå ut och gå en lång prommis som vanligt med hunden! later♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0