You can't take that away from me

jaha jag som tänkte försöka sova typ nu vid 2 ikväll/natt bara för att, men lyckas jag? nej men de är väl tanken som räknas;) har iallafall nyss skjussat hem lisa, vi tänkte först dra och bada ikväll men blev för länge hos pb;] så solen hann gå ner.. så vi har istället suttit ute och snacka, träffat vickan, sett "den man älskar" som faktiskt var helt okej, men lisa tyck väl ja va mindre okej som satt och fråga massa om filmen hela tiden.. men vadå:] imorgon ska jag iallafalla försöka få mig upp vid 10, dra till medle och se hur det är med hästen eller först en sväng förbi royal! sen om vädret tillåter blir det steeek i boviken(Y), konstigt nog så ska jag inte se weeds nu utan ska se how i met your mother, blir nog weeds sen puss♥

gammal bild på godiset, men cola+indian popcornen var med oss ikväll iaf;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0