Yee,

Hemma nu efter en kväll på frasses, bergsbyn, stan, och hemma hos lisa. Något som känns sådär lagomt jobbigt just nu är att tvätta bort sminket, men de är ju något som måste göras så bara att ta tag i de. Imorgon får vi iallafall se vad som händer på dagen, mamma snackar om att vi ska dra till btk och städa ur lägenheten skulle vara nice på ett sätt för då får jag hem den skönare sängen oxåå(aa) men om det är bra väder tänker jag inte dra, då vill jag ju solaa såklart!? vi får se vad som händer, men nu ska jag iaf tvätta bort sminket och se vart hunden är sen se nått weeds avsnitt puss!♥

de där med kameror är nog varken min eller lucas grej asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0