@umeå

hejhopp. är fortfarande i umeå och är barnvakt med lisa. Idag fick vi sova lite längre för dom kom inte och väckte oss förän 10. Vi har hunnit vara ut en sväng till en lekpark men det började regna så vi gick in igen. Justnu håller vi på med lunch till barnen och oss själva. Och igår när min morbror kommit hem så for jag och lisa intill stan och åt jätteee godaaa pizzzooor från tre kronor och efter det gick vi runt på stan och shoppa litegran, fick med mig hem typ 2 tröjor elr va man ska säga, 1 linne och ett halsband. Hittade en jeansjacka som jag blev kär i på hm men den fanns bara i för små storlekar:( ska kolla efter den idag på ett annat hm! när vi kom hem från stan var vi då så slutkörda så vi somnade någon timme. Blev ingen donken igår för vi råka sova fööör längee.. aja ska hjälpa med maten nu puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0