Steeeker lite till ,

Saatan så varmt alltså, ligger och steker med lisa ute på min altan justnu där det är vindstilla men ska inte klaga solen värmen är juuu här:D blev då så att jag köpte en mjukglass från bergsbyn men åt bara upp toppingen och strösslet:] Efter det for jag och lisa till mig för bryggorna vi ville sitta på i bergsbyn kändes inte så nice, var en jävla massa flugor och skit. Men ska fortsätta steka nu puss!♥

min fina paint bild i repris bara för att jag vet att ni älskar den;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

stick inte till bergsbyn ikväll

2010-06-10 @ 15:13:53
Postat av: sofieie

du är snygg!! :D

2010-06-10 @ 16:30:41
URL: http://sofieemarklund.blogg.se/
Postat av: M

Inte dålig sol! :P

2010-06-14 @ 20:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0