Sommmaaarlooov

och så har man sommarlov nudå! fick sluta redan vid 3 idag för det inte fanns så mkt mer att göra, stannade ändå kvar för att se zummer nice´s lopp som skulle gå typ 15min efter jag fick sluta. idag har jag kört william och mission som vanligt, motion idag. sen efter att leif farit till umeå for jag och jonas ut i skogen han körde felix och jag red efter med erik:) har varit riktigt roligt att ha praktik hos leif, dom var då nöjda över mig också så de är ju suveränt! justnu duschar ja faktiskt haha eller har i hårinpackning därför jag sitt vid dator justnu;D ska väl skölja ur den snart, puss!♥

min pb<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag var på sjukhuset för att min nyfödda kusin är sjuk:(<3

2010-06-10 @ 00:03:05
URL: http://lillaemlann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0