Lyssna på vad bananen säger,

hallådär! ikväll har jag varit med felicia & lisaa, vi har som varit allt från lagomt sociala till osociala. Satt iallafall ute på våran altan och pratade, åt glass och tidigare ikväll tänkte vi grilla som vanligt men eftersom inte det gick som tänkt så passade vi på att prova grilla ovanför ljus när vi ändå satt ute på altanen, inte lyckat.. kom iaf just hem efter att ha skjussat hem lisaa eller ja jag har hunnit vara hem och hämtat ok kortet också och varit och tankat. Ska upp där vid 7 imorgon för då ska jag till bergsbyn och ge hästarna deras frukost sen kanske hem och sova en stund om jag kan? nu ska jag iallafall tjock som jag är gå ner och hämta lite kladdkaka och cola sen se något weeds avsnitt & efter det försöka sova, puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0